18 юли 2013

Изгарям по теб!-неизвестен автор

Липсваш ми!
> Луната простира сребърната си лунна пътека върху морето и ме кани да тръгна по нея. По нея  разстоянията се губели и сама ме носела до теб. Страх те е да вървиш по тази измамна пътека -  незнаеш накъде те води - Нагоре към щастието или надолу към дъното на морето...
>
> Мразя те!
> Мразя те затова, че ограбваш сънищата ми, че ме караш да се въртя неспокойно нощем,  бленувайки далечния ти образ...
>
> Трудно ми е без теб!
> Телефонът ми мълчи, а твоят весело ме поздравява с безкрайните си сигнали 'свободно'. В и- мейла викът ми се губи между купищата служебна поща, но писмата ти се губят някъде...
>
> Плаче ми се!
> Проблемите и тревогите товарят раменете ми, но ме галят само хладните лъчи на луната, а не  нежните ти длани...
>
> Ревнувам те!
> Ревнувам те от всички, които имат щастието да те виждат и докосват всеки ден. Ревнувам те от  одеалото, с което се завиваш вечер, защото то гали тялото ти, от възглавницата, на която си лягаш,  защото заспиваш на нея вместо на моята ръка!
>
> Изгарям по теб!
> А всъщност треперя от студ. Ярките лъчи на слънцето изгарят лицето ми, но не стоплят душата  ми. Черните очила спират погледите и не позволяват на хората да видят тъмните ми очи, които  замечтано гледат там някъде далеч, през гори, през морета, през мечти и копнежи, там където  правиш хората щастливи с присъствието си...

Няма коментари: