12 декември 2008

Св. Валентин

Видя ли твойте 2 очи, страстта в мен започва да гори и, макар че аз не го изричам-ти знай, че много те обичам!
*****
Да те издигна и да те погазя, да те разплача и да съм спокойна, така жестоко искам да си мой, че от обич мога да те мразя!
*****
Снощи под небето славно, с тебе беше ми забавно - свих си хиляди звезди, една от всички беше ти!
*****
Скъпичко, всеки сантиметър от разстоянието между нас е капка кръв от сърцето ми!
*****
Какво ще правиш в този ден?
Защо не вземеш да се влюбиш в мен?
Аз пък още щом те зърна,
тъпкано ще ти го върна!
*****
Обичам те!
Нека това да бъде само нашия първи Св. Валентин
Нека остареем прегърнати и влюбени
Нека всеки ден за нас бъде Празника на любовта.
*****
Хиляда пъти дай да те целуна...
и после сто... и после пак хиляда.
И после, много, хиляди щом станат
ще ги размесим неброени,
та никой лош човек да не завиди,
че толкоз много са били.
*****
Мило, ти си моето сладкишче,
ти си моята близалка - ще те близкам сладко!
Честит Свети Валентин!
*****
Обичам те!
Обичам те сега
лудо, огнено, горещо.
С дива ярост ще опитвам
твойте устни пламенни, горещи.
*****
Давам ти моето сърце,
с думите ОБИЧАМ ТЕ !!!
*****
Желая ти всеки час по една усмивка,
всяка минута по една прегръдка,
всяка секунда по една целувка...
и безкрайно много ЛЮБОВ непрекъснато само за теб.
*****
Един красив балон, в ръцете на пикантен слон, те чака скромно у дома - ела да ти го подаря.
*****
Честит Свети Валентин! Повече усмивки на лицето, парички в портмонето и любов в сърцето!
Честит Свети Валентин, подарявам ти себе си! Обичай ме днес! Утре! Вдругиден! Обичай ме през всички дни до вечността!
*****
Когато видиш цвете, в него виждаш мен, когато го докосваш, докосваш мен. Когато на 14.02 си тъжен, се обади на мен, за да сме заедно в този чуден ден!
*****
Честит Свети Валентин.
Да пребъде любовта ти и да грее като ярка звезда!
Желая ти много любов, щастие, късмет и
един мъж, който да ти помага в живота,
един мъж който да те глези,
един мъж който да плаща всяка твоя прищявка
и най-важното - последните трима да не се познават.
*****
За да съчетаеш двата празника в едно, пожелавам ти винаги да си пиян от любов.
*****
Желая ти всеки ден от живота ти да бъде Ден на Влюбените.
*****
Честит Свети Валентин!
Пращам ти това купидонче,
мое сладко бонбонче,
да ти съобщи в този час
колко много те обичам аз!!!
*****
Нека на 14-ти Февруари
най-голямата любов да те завари,
да намериш сродната душа
и да бъдеш със усмивка на уста!
Нека всеки, който днес те види,
благородно за щастието ти да завиди!
*****
На Св.Валентин вратата рано отвори,
Валентинка ще ти стана,
само ако ме искаш ти!
*****
Да обичаш и да бъдеш обичан-игра най-красива. Бъди ми съперник-днес е турнира!
*****
Бъди звезда за всички, но слънце само за мен. С душата си обичай всички, но със сърцето само мен.
*****
Спях, но не сънувах. Някой ме събуди - беше ти. Сега съм будна, нo сънувам, защото ти си любовта...
*****
Само с теб искам да съм аз, ти си моята любов и страст!
*****
Ако нявга видиш зор, ела и с мене направи отбор! Медалът ти е в кърпа вързан, щом със мене си обвързан!
*****
Има образ любовта, Зная, че пред мен е тя, Чувства, че това си ти, Затова - до мене ти бъди!
*****
Всеки влюбен пристанище има, моя пристан бе твойто сърце. Честит Свети Валентин!
*****
Излез навън, виж поройния дъжд, който се сипе,капките, които събереш са любовта ми към теб, а останалите - любовта ти към мен...
*****
Не вярвай,че жар са звездите и слънцето свети над нас,че истина се крие в лъжите, но вярвай: ОБИЧАМ ТЕ АЗ!
*****
Обичам те
през мъка и сълзи!
Обичам те дори и да боли!
Грях е,
трябва да призная,
но твоята любов ме праща в рая.
Честити Свети Валентин.
*****
За Св.Валентин искам да ти подаря нещо мило, нещо сладко, но дисплея ти е прекалено малък да ме побере. Затова ела при мен да си вземеш падаръка.
**
Обичам те силно,
обичам те страстно,
желаяти на този ден всичко прекрасно!
Честит Свети Валентин!!!
*****
ЧЕСТИТ СВ.ВАЛЕНТИН!
Желая ти всеки час по една усмивка,
всяка минута по една прегръдка,
всяка секунда по една целувка...
и безкрайно много ЛЮБОВ непрекъснато само за теб!
*****
Обичам те, защо да крия?
Обичам те, нима това е грях?
Дори пред всички да отричам,
ОБИЧАМ ТЕ, откакто те видях!
Честит Свети Валентин.
*****
Обичам очите ти,
обичам да докосвам устните ти,
но най-много обичам
да усещам как тупти сърцето ти!
Честит Свети Валентин!!!
*****
Любовта е танц прекрасен, птица, която трябва да лети.
Тя може веднъж да ни докосне, но вечно да продължи.
Ела, танцувай този танц с мен!
*****
Нека любовта ни да вдъхва живот като жива вода, нека да разцъфти като рядко цвете сред пустинните пясъци и да устои на всички бури и урагани.
****
Сред букет от рози и купища от шоколад, аз ще търся твоите устни, защото те са най-красиви и най-сладки от всичко!
*****
Хубава си дявол да те вземе
и нека този дявол бъда аз.
И срещу дявол ще изляза на сражение
ако той застане между нас!
*****
Едно ти никога не забравяй, едно ти винаги помни, че някъде далеч в безкрая едно сърце за теб тупти!
*****
От всичко се отричам, от живота си дори, ако някого обичам, знай това си ти!
*****
Цял ден си пея и си сричам само, само теб обичам.
*****
Не питай защо те обикнах още от първия ден, а питай ако те загубя,какво ще стане с мен!
*****
Преди да легнеш тази вечер, отвори прозореца, почувствай как вятъра те гали, чуй смеха на звездите и приеми целувката, която луната ти праща от мен!
*****
Исках да бъда част от теб, да се промъкна между ударите на сърцето ти. Днес аз съм ритъмът на сърцето ти и самия теб повече от всякога. Обичам те!
*****
Днес е светъл ден за нас, скоро ще настъпи час, в който ще те изтезавам шумно - ще те любя парещо и неразумно!
*****
Усещаш, че литваш - тя дава крила. Най-светлото чувство навярно е тя. За нея си вечно готов - навярно това е Любов!

Няма коментари: