12 декември 2008

Св.Валентин

  1. Аз съм твойта валентинка,ти си моята половинка
  2. Някъде има ръце, които искам да докосна, някъде има очи, които искам да видя, устни, за които мечтая. Има човек,с когото искам да бъда на Свети Валентин!
  3. Желая ти много здраве - то винаги е нужно,много щастие - то никога не стига,
  4. море от любов и бряг,на които винаги да те чака някой!
  5. Честит Св. Валентин!Влюбен ли си ти, не зная, но аз изгарям в любовта за тебе всяка нощ мечтая да слеем тяло и душа!
  6. Любов моя, искам да ти кажа: лежиш ми на сърцето, като свиня на шосето! :D
  7. О-чаквам те Б-оязливо, И-скам те, Ч-аровнико! А-ко М-ожеш, Т-ази вечер Е-ла!
  8. Сълзи се спускат по моето лице, а душата ми мълчи. Защо? - защо те обича, а не може да го изрече. Затова тя ти пише и без думи ти казва ОБИЧАЙ МЕ и ти!
  9. Мене жокер не ми трябва. Нито пък джакпот! Аз искам само теб и твоята любов. Днес!
  10. Ако за деня на влюбените желаеш еротичен масаж - натисни 1, за нежност и романтика - натисни 2, за любов - 3, а за всичко това набери моя номер!
  11. Ти си моята гугутка, ти си най-хубавата...жена! Ела двама да празнуваме и яко да се поцелуваме! И под нощния лазур да ти покажа моя..подарък!
  12. Любими, ти си моят светъл лъч в края на тунела. Все бъди! Само да не си насрещен влак...
  13. На тебе се вричам, до гроб те обичам, в шума и покоя, бъди само моя!
  14. 1-3,1-3,1-3-"Обичам те" - чак две не виждам!!!
  15. Без теб я няма любовта, няма слънце и луна. Щом не си до мен, няма нощ и ден, без теб я няма радостта... Обичам те! - не го забравяй!
  16. Сънувах топла зимна вечер, момиче нежно, мило и красиво. Сънувах ли? - или бе реалност. - Необяснимо!
  17. Ти си сладък миг, действащ като наркотик... Ти си розата в полето, завладяваща сърцето. Сърцето ми бушува, защото само тебе то жадува!!!
  18. Ти си ален мак в полето, ти си птица в небето - помни, че те обичам и в тебе аз се вричам!
  19. Една стрела прониза моето сърце, една сълза се стича по твоето лице - това е знак, че искам теб - това е знак, че ти си любимия човек!
  20. С мен остани в нощта на Свети Валентин, в страсти да се потопим и две сърца да възпламеним!
  21. Ти си част от моето сърце, без тебе то разделя се надве, ти ми даваш хиляди неща, както днес, в деня на любовта!
  22. Моето щастие с твоето име наричам, защото ти съществуваш и аз те обичам!
  23. Да съм духът в бутилката,която вълните изхвърлят на белия пясък. Ще съм пред теб, когато я отвориш, от щастие ще плача, когато проговориш.
  24. Заради теб ще оцелея, ще ме има. За тялото не трябва много храна и вино, а твоята любов ще бъде лек, любими. Така ще преживеем всяка дълга зима.

Няма коментари: