17 март 2009

Прости ми

Прости ми..
за всички неща, които съм казал и за тези, които не съм.
Прости ми..
че понякога съм бил груб с теб.
Прости ми..
за всички неща, които съм направил и за тези, които не съм.
Прости ми..
ако някога съм те пренебрегвал.
Прости ми..
ако понякога съм те натъжавал.
Прости ми..
ако понякога съм мислел, че съм по-добър от теб.
Обичам те...
Никога не забравяй това, моля те!
Ти си толкава важна за мен..
В добри и в лоши времена, винаги...
Винаги ще бъда тук за теб...до теб!
Прости ми..
за всичко лошо, което съм направил!
Пиша ти това, защото какво ще стане, ако утрешния ден никога не дойде?
...ако нямаш възможност да кажеш "Сбогом"
и да прегърнеш най-скъпите си хора...
Ако никога не успееш да кажеш:
"Извинявай" и "Обичам те"..
Не оставай след себе си нищо, за което да съжеляваш!

Няма коментари: