18 юли 2013

Ш. Раймс, "Анатомията на Грей"

Бих могъл да обещая да те пазя... и да се грижа нежно за теб. Бих могъл да обещая да бъда с теб в здраве и болест. Бих могъл да кажа... докато смъртта ни раздели. Но няма да кажа това. Тези клетви са за... оптимистичните двойки, тези пълни с надежда. И аз няма да стоя тук на сватбата си оптимистичен или пълен с надежда. Не съм оптимистичен. Не се надявам. Аз съм сигурен. Аз съм уверен. Аз знам. ...Сърцата са моята специалност. Аз ги разделям, аз ги събирам отново. Аз ги държа в ръцете си. Сърцата са моята специалност. И в това, аз съм сигурен, ти си моят партньор... моята любовница... моята най-добра приятелка. Моето сърце, моето сърце бие за теб. И в този ден, денят на нашата сватба, ти обещавам това. Обещавам ти да сложа сърцето си в дланите ти. Обещавам ти...мен." Ш. Раймс, "Анатомията на Грей"

Няма коментари: