14 декември 2008

Компютърни стихове

• Интернет все ни свързва, Интернет ни дели.
Малко тъжна е тази наша обич, нали?
Ако аз съм във чата - ти си лaгнат - мълчиш
и не можеш, любими, думи ти да редиш.
Ако ти заговориш - аз отсреща мълча-
по каналите търся друга сродна душа-
и query отварям със въпроса нелеп
a/s/l да покажа - ревност чакам от теб.
Ти, ти ти, моя любов... :)
Интернет все ни свързва, Интернет ни дели,
искам вече реална, не любов в IRC,
искам теб да докосвам, не клавиши без ред
и сега да те имам - не във другия век.
Но във чата сега е - мойта вечна любов
и в query-то пиша мойта болка и зов,
а пък ти пак си лагнат и не виждаш сега
как отчаяно вика те мойта нежна душа.
Ти, ти, ти, моя любов... :)

• ПЕПЕРУДА /компютърен вариант/
Аз съм волна пеперуда
и летя от чат на чат-
като малко пъстро чудо
в този виртуален свят.
Ще оставя да ме хванеш
и със теб ще съгреша.
Но с това ще си останеш-
само с cyber sex сега.
Аз съм волна пеперуда
и летя от чат на чат.
В IRC сега ликувам
в този секси, мъжки свят.
Ако много ме обичаш
остави ме да летя-
пак при тебе ще се върна
да си чатим през нощта.
Ще оставя да ме хванеш
и със теб ще съгреша.
Но с това ще си останеш-
само с cyber sex сега.

ЛИЛЯНО МОМЕ /народна песен - съвременен вариант/
Лиляно моме, Лиляно,
я стани рано призори,
я стани рано призори
и IRC-то ми пусни.
Я да оставиш този чат-
бързо мотиката вземи,
бързо мотиката вземи-
лозето бързо оплеви.
Недей му вика, мамо ма!
Аз съм Георги любила,
Аз съм Георги любила-
в notify лист съм го турила.
С него ще чатя в този час,
думи любовни ще редя,
дНе е излязла Лиляна,
най- е излязла майка й,
най- е излязла майка й
и на Георги думаше:
Чатер си беше - чатер си-
се на компютъра седиш,
се на компютъра седиш -
с щерка ми само чат редиш :(
уми любовни ще редя-

МОЙ СИ , ГЕОРГИ, ТИ СЕГА !!!

Я да оставиш този чат-
бързо мотиката вземи,
бързо мотиката вземи-
лозето бързо оплеви.
Недей му вика, мамо ма!
Аз съм Георги любила,
Аз съм Георги любила-
в notify лист съм го турила.
С него ще чатя в този час,
думи любовни ще редя,
дНе е излязла Лиляна,
най- е излязла майка й,
най- е излязла майка й
и на Георги думаше:
Чатер си беше - чатер си-
се на компютъра седиш,
се на компютъра седиш -
с щерка ми само чат редиш :(
уми любовни ще редя-
МОЙ СИ , ГЕОРГИ, ТИ СЕГА !!!

• Тя се казваше Мария -
беше красавица тази Мария.
Логове пазя със нейните думи-
моя беше тя.
Имах аз една Мария-
чатерка здрава е тя, Мария.
Но е шавлива, много прелита
тя от чат на чат.

• Червено вино снощи пих
и чатих кат замаян.
Монитора се изпоти
от думите на Ана.
Не бих желал дори
и щерка на султана
щом правя нощем до зори
аз cyber sex със Ана.

БОРЯНО БОРЯНКЕ /съвременен вариант/
Боряно, Борянке, сал ти ли знайш да чатиш?
Боряно, Борянке, сал ти ли знайш да чатиш?
Сал ти ли знайш да чатиш, в чата да ми говориш:)
Имам, Борянке, фенки - фенки и изгори.
Имам, Борянке, фенки - фенки и изгори.
Фенки и изгори - чатерки са от класа :)
Ах ти, среднощен чатер, сал тебе аз си любя.
Ах ти, среднощен чатер, сал тебе аз си любя.
Сал тебе аз си любя - ФЕНКИТЕ ЩЕ ОСКУБЯ !!!

Няма коментари: