18 юли 2013

21 причини, за да те ОБИЧАМ


 Аз съм себе си, когато съм с теб.
 Ти си толкова романтичен (романтична).
 Караш ме да се чувствам така, както никога до сега.
 Мога да ти кажа всичко и ти ще го приемеш.
 Твоята неумираща вяра е това, което крепи пламъка на нашата любов.
 Ти и аз заедно можем да правим чудеса.
 Ние сме чудесна двойка.
 Мислите ми за теб, ме изпълват с прекрасни чувства.
 Твоята любов ми дава усещането, че най-хубавото предстои.
 Никога няма да ме предадеш.
 Ти ме завладяваш.
 Караш ме да показвам най-доброто у себе си.
 Имаш страхотно чувство за хумор.
 Всеки път, когато те погледна, сърцето ми бие лудо.
 Ти си човекът, който държи ключа от сърцето ми.
 Винаги казваш това, което искам да чуя.
 Показваш ми какво е истинска любов.
 Любовта е това, което ти означаваш за мен, а това е всичко.
 Ти си моята сбъдната мечта.
 Най-хубавите ми мигове са тези, които съм прекарал/а с теб.
 И накрая: обичам те, защото си достатъчно умен (умна), за да се влюбиш в мен ;-)

Няма коментари: